2014. december 8., hétfő

; I AM still alive (avagy 30000 éves bejegyzés)



Okés, szóval kihagytam egy pár napot (hetet) khmm., de itt is vagyok. Mentségemre legyen mondva, hogy az Odaát 4. évada és 5. évada teljesen kizökkentett a hétköznapokból, mert imádom, és mert néztem egész nap  :D
A júliusi hónapban semmi érdekeset nem csináltam az AM koncerten kívül, és egy förtelmes balatoni nyaraláson vettem részt. Hát, hogy is mondjam.
1. Nem akartam menni, és anya így is rám erőszakolta az egészet. Nem akarásnak nyögés a vége, és az is lett. Nem éreztem jól magam. Pont. Ebben a hónapban kezdtem el az Odaátot igazán nézni. Ami azt jelenti, hogy más sorozatot nem is néztem (a Teen Wolfon, és a Witches of East End-en kívül). A sorozat teljesen elvette az eszem. Imádom ezt a sorozatot. Hihetetlen, hogy mennyire elvont, de mégis IMÁDOM! Természetesen lettek új kedvenceim. Jensen Ackles, és Misha Collins. Uram Ég. Hogy ez a két pasi, mennyire, de mennyire helyes és egyben szexi, az hihetetlen, de igaz..
Augusztus: ebbe a hónapba átnyúlt a balatoni kis kiruccanásunk, és egy fesztivál nap. FEZEN fesztivál, ahova anyát kellett el kísérnem mint tolmács, mert találkozott a kedvenc bandájával a Europe-al. Szóval, csak erre voltam jó. A koncert egyébként pedig, nem volt rossz. Sőt! Jó volt J Szóval a balatoni nyaralásnak csak ez az egy napja volt tűrhető. Ezek után a napjaim hihetetlenül gyorsan teltek, volt augusztus 6. ( egy hónapja volt az AM koncert hüp-hüp)… Ezek után beszélgettem a barátaimmal, éééés piercinget csináltattam :D nem kell megijedni, csak egy industrial piercing a fülembe, amit imádok, és hirtelen ötlettől vezérelve akartam ezt megcsináltatni, és szerintem jó ötlet volt. Eltelt az augusztus és rettegve, izgalommal telve vártam a szeptembert (amit most már a pokolba kívánok)
Holnap este jövök egy iskolakezdés bejegyzéssel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése