2014. augusztus 25., hétfő

;június



Lehet, hogy még korai, de összegzem a nyaramat (ami annyira nem volt fordulatos kivéve a június végét, illetve a július elejét)
Szóval akkor:
Június: vége lett a sulinak ezután két hétig jártam a közösségi munkára, ami az érettségihez kell. A könyvtárban jó dolgom volt, mivel az általános iskolás barátnőmmel voltam ott mindig. Szóval, emiatt nem kellett aggódnom, és ahhoz képest elég gyorsan végeztem ezzel (jó hozzá járt az is, hogy már április/májusban elkezdtem szombatonként bejárni) Ezután, ha jól emlékszem otthon voltam egy hétig, és aztán június 30.-ától mentünk Horvátországba (KRK. szigetére) az osztállyal. Osztálykirándulásra.  Elképesztő volt az az 5 nap… Gyönyörű hely. Jó, tény, hogy furcsállottam, hogy át lehetett látni a másik szigetre, ami pusztaság volt. Na de ilyen is kell :D Ezután volt az Arctic Monkeys koncert, életem legszebb, és legjobb napja. (beszámoló itt)
Júniusról ennyit :) Úgy döntöttem, hogy mindennap megosztom a hónapjaimat. Vagyis holnap jön a július! Szép estét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése